Tasarımımız Biraz Değişti.

Selamlar herkese.

Bir-iki saatlik uğraşılarım sonucu blogumun temasında ufak tefek değişiklikler yaptım. Temel değişime header bölümünde rastlamak mümkün, header alanının rengini standart turuncu renkten, kırmızımsı bir renge çevirdim. Ayrıca sağ menünün hover efektini (fare ile üstüne gelince değişen linkler) daha uygun bir versiyon yaptım.

Ayrıca header ile içerik alanı arasına siyah bir alan yerleştirdim. Sebebi ise tek sütünlu temama widget ekleyemiyor olmamdı. En alt kısımda widget alanları olmasına rağmen pek görünür değiller. Yeni alanı sosyal medya hesaplarımı paylaşmak, reklam vermek, takipçi widgeti yerleştirmek için kullanmayı düşünüyorum. Şu an halen yapım aşamasında.

İleriki aşamada ise jquery kullanarak siyah alanı daha efektif hale getireceğim, orası da sürprüz olsun. Ayrıca "sonraki yazı" daha belirgin bir renkle değiştirdim. Bir de yazı için turuncu linkleri kalın fontla yazılı bir hale getirdim.

Yeni yazımı da yayınladım ayrıca, iyi okumalar...

0 yorum:

Yorum Gönder