Biraz da Kendimden mi Bahsetsem?


Bir süredir bir şeyler karalıyorum. Blogger'da defalarca blog tutmaya çalışıp sonradan sıkılıp bıraktım. Bu sefer de bir hevesle başladım. Ne kadar sürer bilemiyorum. Açıkçası pek kendim hakkında yazmayı beceremiyorum. Bir yerden başlayalım bakalım.

Öncelikle bugünlerde eğitim hayatımın aksaması sebebiyle biraz boşluğa düştüm. Biraz değil hatta baya baya bomboş oturuyorum. Çalışmam gereken sınavlarım da var olmasına da kılımı kıpırdatmak da içimden gelmiyor. 

Evet, yine takıldım sanırım. Ne yazsam...

Neyse bu yazıyı kaydederim belki yayınlarım belki yayınlamam. Neyse bu aralar felsefeye merak sardım. Materyalizm/idealizm hakkında, daha doğusu felsefenin temel problemleri hakkında bir şeyler okumaya çalışıyorum. Özellikle Marx ve Engels'in komünist manifestosu ve Marksizm hakkında bilgi topluyorum. Bir yandan da dinci kardeşlerimizin en çok çıldırdığı konu, evrim teorisi hakkında bir şeyler okumaya başladım. Tabi ki temel kitap Darvin'in "Türlerin Kökeni" kitabı. 

Uzun süredir günlük tutuyorum, yani geleneksel anlamda deftere  tutulan günlük. Tutmanızı da tavsiye ederim, yıllar öncesini karıştırıp okumak, o günkü el yazınızla kendi düşüncelerinizi okumak çok eğlenceli oluyor. Canlı canlı nostalji işte!

Sanırım uykum geliyor yavaş yavaş. Kısa keseceğim sanırım. Şu günlerde olanlar da canımı sıkmıyor değil, malum barış süreci denen kepazelik. Bu konu sıradan bir siyasi tartışmadan ayrı ülkemizin ve milletimizin geleceğini doğrudan etkileyecek bir konu; iyi ya da kötü. Ne yazık ki bunları halka anlatacak gerçek bir basın organı yok. Televizyonlar sabah akşam bir adadaki 3-5 at hırsızını ya da götüyle kaval çalan yeteneksizleri vereceğine bunları verebilir mesela. 

Yeri gelmişken Acun'a nefretimi kusmak isterim. Ve Acun ürünü olan tüm medya maymunlarına. Bir de itiraf edeyim, nickim Pala Remzi olmasına rağmen pala bıyıklarım yok; hatta bıyıklarım yok.

Neyse selametle kalın. Bir daha kendimden bahsedeceğimi sanmıyorum.
Hadi bakalım yayınlamış olalım.

The Civil Wars- Falling - Hadi bunu da dinleyin bari.

0 yorum:

Yorum Gönder